VANLIGA FRÅGOR
Vilken garanti har jag på mina produkter?
Våra produkter levereras med 100 dagars tillverkargaranti. Om något är fel med din produkt under de första 100 dagarna löser vi problemet tillsammans med dig om du kontaktar oss på hey@perfumoreandco.se.
Vilka länder levererar ni till och vilka är leveranstiderna och kostnaderna?
Vi skickar endast till Sverige om ja beställt från perfumoreandco.se
Vår leveranstid är 5-7 arbetsdagar. Med en behandlingstid på 2 arbetsdagar.
Fraktkostnader är gratis på alla beställningar.
Hur kan jag spåra min beställning?
24 timmar efter att du har lagt din beställning hos oss får du ett e-postmeddelande från oss med en spårningskod som du kan använda för att spåra din beställning.
Kan jag returnera min beställning om jag inte gillar produkten?
Ja, vi har en 30-dagars returpolicy. Det innebär att du kan returnera din produkt till oss för återbetalning inom 30 dagar efter att du har lagt din beställning utan att ange någon anledning. Du skickar sedan tillbaka produkten till vårt Wearhouse i Nederländerna!
Observera: kostnaderna för returförsändelsen är på din bekostnad.
Jag har inte fått någon bekräftelse från er efter att ha lagt min order?
Om du inte har fått ett bekräftelsemail från oss inom en timme efter att du har lagt en order hos oss har något gått fel. Se till att du kontrollerar alla dina e-postmappar. Ibland hamnar dessa e-postmeddelanden i skräpposten. Om du verkligen inte har fått det, kontakta oss genast på hey@perfumoreandco.se. Vårt team kommer att hjälpa dig så snabbt som möjligt för att få rätt information om din beställning.
Vilken valuta använder du på din webbplats?
Ovår webbplats använder endast valutan i det land du befinner dig i. Priset på en produkt konverteras automatiskt till din egen valuta.
Vad händer om jag har gjort ett misstag i min adress när jag gjorde min beställning?
om du oavsiktligt har gjort ett misstag när du fyllde i din adress måste du kontakta oss inom 2 timmar efter att du har lagt ordern för att ändra den. Annars kan vi tyvärr inte hjälpa dig eftersom ordern redan behandlas av vårt lager.
Du kan nå oss på hey@perfumoreandco.se. Ämnesraden måste innehålla WRONG ADDRESS så att vårt team kan känna igen detta omedelbart och lösa det åt dig.
Min order är fortfarande markerad som ej fullgjord, vad betyder det?
Om din beställning fortfarande är markerad som ej slutförd betyder det att din beställning ännu inte har behandlats. När beställningen har behandlats och ett spårningsnummer har skapats för din beställning kommer den att markeras som fullgjord. En order har en handläggningstid på 24 timmar.
Hur kan jag nå dig?
Du kan enkelt kontakta oss genom att skicka ett e-postmeddelande till hey@perfumoreandco.se. Vårt team återkommer till dig inom 24 timmar för att hjälpa dig efter bästa förmåga.
Kan jag avbeställa min beställning?
Nej, när du har lagt en beställning hos oss kan du inte längre avbeställa den. Du kan dock returnera produkten till Nederländerna så snart du har mottagit den!
Observera: kostnaderna för detta är på din bekostnad.